Jak vytvořit odběr e-mailů
Vítáme vás! V dnešní době je e-mailová marketingová kampaň stále častěji využívána jako účinný způsob, jak oslovit své zákazníky. Jedním z klíčových prvků…
Vítáme vás! V dnešní době je e-mailová marketingová kampaň stále častěji využívána jako účinný způsob, jak oslovit své zákazníky. Jedním z klíčových prvků…
V dnešní době je e-mailový marketing nezbytným prvkem každé úspěšné kampaně. Pokud chcete posílit vztah se svými zákazníky a navýšit prodeje, je nutné…
Vážení čtenáři, tento článek je věnován tématu zrušení odběru emailů. Možná se ptáte, proč by vás to mohlo zajímat. Pokud jste někdy dostávali…
Ahoj čtenáři! Dnes se budeme bavit o jedné důležité věci – jak se odhlásit z e-mailů. Pokud jste jako já, určitě vám neustálé…
Hromadné mazání e-mailů v Gmailu je užitečné a snadné, pokud máte v plánu zpracovat velké množství e-mailů najednou. Tento proces lze provést jednoduše…
V dnešní době je odesílání emailů rychlým a snadným procesem. Většinou stačí kliknout na tlačítko „Odeslat“ a váš email je na cestě k…
Vítejte! Pokud se potýkáte s nechtěnými spamovými e-maily v Gmailu, máme pro vás řešení. V tomto článku se dozvíte, jak blokovat e-maily na…
V dnešní moderní době, kdy jsou mobilní zařízení a počítače nedílnou součástí našeho života, se zdá být emailová komunikace naprosto běžná a samozřejmá….
Ahoj! V dnešní době se spousta našich komunikací odehrává přes e-mail. Pokud používáte Gmail a máte staré nebo archivované e-maily, asi víte, jak…
V dnešní době je komunikace prostřednictvím emailu jednou z nejběžnějších aktivit. Z tohoto důvodu je důležité věnovat pozornost tomu, jak prezentovat svou identitu…