Rozměry reklam na Google Display

PPC Trénink – Zdokonalte své PPC dovednosti

Využívání digitální reklamy je v dnešní době nezbytností pro úspěšné podnikání. Mezi jedny z nejvýznamnějších platform pro internetovou reklamu patří Google Display. V dnešním článku se budeme věnovat rozměrům těchto reklam a porovnáme je s rozměry reklam na jiných sociálních sítích. Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak využít různé formáty reklam na Google Display, zůstaňte s námi a pokračujte v čtení.

Rozměry reklam na Google Display

Pokud se rozhlížíte po internetu, zpravodajských portálech, blogových stránkách, nebo tématických webech, jistě jste narazili na různorodé reklamní bannery a grafické vizuály. Tyto reklamy se zobrazují převážně pomocí Google AdWords a Google Display sítě. V tomto článku si povíme o různých druzích reklam a jejich rozměrech na Google Display.

Textové reklamy

Textové reklamy jsou nejjednodušší formou reklamy, která se zobrazuje na Google Display. Tyto reklamy se skládají z nadpisu, krátkého popisku a odkazu. Velikost textových reklam může být libovolná, nicméně doporučené rozměry jsou 250 x 250, 200 x 200, 468 x 60, nebo 728 x 90 pixelů. Rozměr 728 x 90 pixelů je nejčastěji používaný pro textové reklamy.

Statické bannerové reklamy

Statické bannerové reklamy jsou klasickým typem reklamy. Tyto reklamy jsou vytvořeny jako statický obrázek v jednom z několika doporučených rozměrů. Mezi nejčastěji používané rozměry patří 250 x 250, 200 x 200, 468 x 60, 728 x 90, 300 x 250, 336 x 280, 120 x 600, 160 x 600, 300 x 600, 970 x 250 a 970 x 90 pixelů.

GIF bannerové reklamy

GIF bannerové reklamy jsou animované reklamy vytvořené pomocí GIFu. Tyto reklamy jsou velice oblíbené, protože jsou pohyblivé a upoutávají pozornost uživatele. Doporučené rozměry pro GIF bannerové reklamy jsou stejné jako pro statické bannerové reklamy.

HTML5 bannerové reklamy

HTML5 bannerové reklamy jsou moderní formou reklamy, která umožňuje tvorbu interaktivních reklamních vizuálů. Tyto vizuály mohou obsahovat různé prvky jako jsou tlačítka, animace, videa, nebo zobrazení produktů. Doporučené rozměry pro HTML5 bannerové reklamy jsou stejné jako pro statické bannerové reklamy.

Responsivní reklamy

Responsivní reklamy jsou moderní formou reklamy, které se automaticky přizpůsobí velikosti a typu zařízení. Reklama se tak správně zobrazí na mobilním telefonu, tabletu, nebo počítači. Responsivní reklama může být vytvořena jako textová, statická, nebo HTML5 reklama. Doporučeným rozměrem pro responsivní reklamy je minimálně 240 x 240 pixelů.

Závěr

Použití reklam na Google Display může být velice účinné. Pro výběr správné velikosti reklamy se řiďte doporučenými rozměry a zvažte, jaký druh reklamy je pro vaše kampaně nejvhodnější. Kombinací různých druhů reklam můžete dosáhnout optimálních výsledků. Doufáme, že vám tento článek poskytl užitečné informace pro vaše reklamy na Google Display síti.

Často Kladené Otázky

Jak se určují rozměry reklam na Google Display?

Google Display má specifikaci pro rozměry reklam. Reklamy jsou obvykle v jednotkách pixelů a mohou být využívány různými formáty. Mezi nejčastěji používané rozměry patří: 300 x 250, 728 x 90, 160 x 600 a 300 x 600.

Na kolika typech zařízení se reklamy na Google Display objevují?

Reklamy na Google Display se objevují na různých typech zařízení, včetně stolních počítačů, notebooků, mobilních telefonů a tabletů. Můžete také vybírat, na kterých zařízeních se vaše reklamy budou zobrazovat, pokud to vyžadují vaše reklamní cíle. Na mobilních telefonech a tabletech se reklamy zobrazují většinou v malých rozměrech.

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *