|

Co Google Analytics cíle nedokáží sledovat

Google Analytics je nástroj, který umožňuje majitelům webových stránek měřit úspěšnost svých online kampaní a sledovat chování uživatelů na svých stránkách. Nicméně, existují určité cíle, které Google Analytics nedokáže sledovat. Pokud se chcete dozvědět, které to jsou a proč je důležité je mít na paměti, pokračujte v čtení.

Co Google Analytics cíle nedokáží sledovat?

1.Offline prodeje


Kdekoliv internetový nákup zahrnuje příjem, mohou se offline prodeje ukázat jako problematické sledující cíle v Google Analytics, protože systém není schopný sledovat prodeje mimo internet. To znamená, že pokud máte kámen a maloobchodní prodejnu a lidé nakupují online, ale odcházejí z obchodu a nákup dokončují offline, tyto prodeje budou vyloučeny. To samo o sobě může být významným zdrojem zisku pro mnoho firem, takže při sledování úspěchu kampaně je důležité mít na paměti, že Google Analytics nemůže zajistit plný obraz.

2.Konverze přes telefon


Pokud máte podnikání, které kromě on-line prodeje nebo služeb poskytuje také komunikační linku, např. telefonické údržbě nebo poptávkám, měli byste vědět, že Google Analytics je limitován v tom, jak může snadno sledovat konverze uzavřené prostřednictvím telefonu. Způsob, jak můžete řešit problém s sledováním konverze po telefonu v Google Analytics, je pomocí režimu „Rozšířená kontrola měření“ a zapojení dalšího nástroje Google – Google Ads – takže můžete získat úplnější obraz vaší kampaně.

3.Predikce budoucnosti


Jedním z dalších faktorů, které Google Analytics nedokáže sledovat jsou predikce budoucnosti, například vývoj trendů na trhu nebo budoucí nákupní chování zákazníků. Google Analytics se zaměřuje výlučně na údaje o návštěvnosti, prodeje a chování zákazníků, které doporučuje přizpůsobit pro budoucí kampaně. Nicméně, pokud budete chtít použít budoucí data k plánování kampaně, musíte hledat jiné zdroje a nástroje.

4.Návštěvnost v offline prostorech


Google Analytics neumožňuje sledovat návštěvnost v offline prostorech, jako jsou obchody nebo služby, na které se lidé dostávají pěšky nebo automobilem. Existuje však několik nástrojů třetích stran, které mohou být použity k měření a sledování návštěvnosti v offline prostorech, což umožňuje firemním majitelům porovnat návštěvnost online a offline.

5.Využití aplikací


Google Analytics je především zaměřen na webové stránky, takže i když máte úspěšnou aplikaci pro mobilní zařízení, Analytics nebude plně schopný sledovat všechny její funkce, jako je průchodovost a účinnost aplikace. Pokud máte aplikaci, kterou chcete sledovat, budete pravděpodobně potřebovat nástroj, který je specificky vyvinut pro sledování mobilních aplikací a umožní vám získat úplnější obraz toho, jak vaše aplikace funguje.

Závěr


Google Analytics není dokonalý nástroj, ale stále patří mezi nejlepší a nejrozšířenější platformy pro sledování všech druhů online aktivit. Nicméně, pokud máte podnikání, které se odehrává také offline, nebo pokud potřebujete sledovat konverze telefonicky, zdroje pro plánování budoucích kampaní, návštěvnost v offline prostorech, nebo využití aplikací, budete muset hledat jiné metody sledování. To je důvod, proč je důležité rozpoznat limitace Google Analytics a najít další nástroje a zdroje, které vám pomohou dosáhnout úspěchu vašeho podnikání.

Často Kladené Otázky

### Jaké jsou důvody, proč Google Analytics nedokáže sledovat cíle?

Existuje několik důvodů, proč Google Analytics nemusí být schopen správně sledovat cíle:

– Nepoužívání správného kódu sledování: Cíle lze sledovat pouze tehdy, je-li na stránce správně nainstalován kód sledování. Pokud kód není správně nainstalován, cíle nebudou správně sledovány.
– Blokování kódu sledování: Mnoho uživatelů používá blokátory reklam nebo rozšíření pro blokování skriptů, které mohou blokovat kód sledování na jejich webových stránkách.
– Chybná konfigurace: Pokud není cíl správně nakonfigurován v Google Analytics, nemusí být správně sledována.

### Může Google Analytics sledovat cíle na libovolné webové stránce?

Ano, Google Analytics může sledovat cíle na libovolné stránce, kterou chcete sledovat. Je však důležité, abyste na každé stránce, na které chcete sledovat cíle, měli správně nainstalovaný kód sledování Google Analytics a aby byl cíl správně nakonfigurován v nástroji Google Analytics. Pokud kód sledování není správně nainstalován nebo je cíl nesprávně nakonfigurován, nebude sledování cílů v Google Analytics fungovat správně.

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *