Kde je moje refundace na Facebooku
Všichni jsme se někdy setkali s problémem, kdy jsme si na Facebooku zakoupili nějakou službu, aplikaci či hru, ale později jsme zjistili, že nám již daná věc nepotřebuje. Problémem však je, že jsme již zaplatili a vracení peněz se zdá být jako neřešitelný oříšek. Naštěstí existuje funkce „Kde je moje refundace“ a právě o této tématice se budeme dnes bavit dál. Pokud i vám chybí přehled o tom, jak funguje refundace na Facebooku a jak na ni můžete mít nárok, neváhejte a čtěte dál!
Kde je moje refundace na Facebooku?
Začněme od začátku
Facebook, jakožto jedna z největších sociálních sítí na světě, nabízí uživatelům řadu možností, jak vytvořit si svůj vlastní profil, sdílet obsah, komunikovat s přáteli a rodinou, nebo vyhledávat podobně smýšlející lidi. Nicméně, stejně jako se to stává všude, i na Facebooku se mohou vyskytnout problémy. Jedním z nich může být i pozdní doručení peněz, které jsou uživateli „refundovány“.
Jak to celé funguje
Pokud jste někdy používali Facebook na placení reklamy, určitě víte, že si musíte svůj účet nějakým způsobem dořadit. Facebook nabízí uživatelům řadu možností, jak svůj účet naplnit, nicméně problémy se mohou objevit i ve chvíli, kdy je třeba zrušit nějaký placený příspěvek, nebo kdy Facebook z nějakého důvodu stornoval fakturaci. V takovém případě má uživatel nárok na refundaci.
Je však třeba mít na paměti, že refundace na Facebooku může být někdy poměrně komplikovaná a časově náročná záležitost. Nicméně, pokud postupujete podle následujících kroků, měli byste být schopni se dostat ke svým penězům.
Krok číslo jedna – kontaktujte Facebook
Prvním krokem by mělo být kontaktování Facebooku přímo. Pokud se vám daří spojit se s Facebookovou zákaznickou podporou, měli byste jim vysvětlit svůj problém a požádat je o řešení. Ideálně byste měli mít k dispozici všechny potřebné informace, jako je číslo objednávky, datum nákupu atd.
Krok číslo dva – počkejte na odpověď
Facebooková zákaznická podpora se vám bude snažit co nejdříve odpovědět, nicméně nemusí to být vždy tak rychlé, jak byste si přáli. Pokud tedy neobdržíte odpověď během několika dní, zkuste se k Facebooku znovu obracejte.
Krok číslo tři – odevzdání formuláře
Pokud vás Facebook sama nekontaktuje s řešením vašeho problému, můžete se pokusit vyplnit formulář pro refundaci peněz. Formulář naleznete na stránce „Můj účet“ -> „Platby“ -> „Historie transakcí“. Formulář by měl obsahovat všechny potřebné informace, jako je číslo objednávky, datum nákupu atd. Je také třeba se ujistit, že jste vše správně vyplnili a odešli.
Krok číslo čtyři – počkejte na odpověď
Jak už jsme zmínili, refundace na Facebooku může být poměrně časově náročnou záležitostí. Po odevzdání formuláře tedy vyčkejte na odpověď Facebooku. Pokud vám bude vaše žádost o refundaci schválena, peníze by vám měly být vráceny na váš účet během několika dní.
Závěr
Refundace na Facebooku může být velmi frustrujícím zážitkem, nicméně s tímto postupem byste měli být schopni svůj problém vyřešit. Je důležité si pamatovat, že refundace může být časově náročná záležitost a může trvat několik dní, než na vás Facebook odpoví. Mějte trpělivost a snažte se být co nejpřesnější a nejvíce komunikativní při vysvětlování svého problému.
Často Kladené Otázky
### Jak získám refundaci za nákup na Facebooku?
Požádání o refundaci za nákup na Facebooku lze vyřídit přes službu Facebook Payments, kterou naleznete v Nastavení->Platební informace->Historie transakcí ve vašem Facebook účtu. Poté stačí kliknout na tlačítko “Požádat o refundaci” u transakce, za kterou si přejete refundaci.
### Jak dlouho trvá zpracování refundace na Facebooku?
Podle pravidel Facebooku může trvat zpracování žádosti o refundaci až 7-10 pracovních dní. Peníze se vám vrátí na originální způsob platby, pokud není jinak uvedeno v podmínkách služby nebo v reklamačním řádu. Pokud se peníze na váš účet nevrátí do 10 dnů, kontaktujte prosím zákaznickou podporu služby Facebook Payments.