Retargetování Google Ads – způsob, jak proměnit návštěvníky v zákazníky

Plán pro PPC kampaně

Retargetování Google Ads je účinný způsob, jak proměnit vaše návštěvníky na zákazníky. Není nic frustrujícího než strávit spoustu času a peněz na získání návštěvnosti na vašich stránkách a nikdy se s těmito návštěvníky neprodat. Retargetování Google Ads vám umožní opětovně oslovit návštěvníky, kteří opustili vaše stránky, a nabídnout jim speciální nabídky a slevy, které je mohou přimět k nákupu. Pokud hledáte způsob, jak zvýšit konverze a prodat více produktů nebo služeb svým zákazníkům, pak je retargetování Google Ads tou správnou volbou. Pokračujte v čtení a dozvíte se více o tom, jak tento účinný prostředek může pomoci vaší firmě růst a rozvíjet se.

Retargetování Google Ads – způsob, jak proměnit návštěvníky v zákazníky

Retargetování Google Ads je jednou z nejpoužívanějších technik pro získání nových zákazníků.

Co je retargetování

Retargetování je proces, při kterém je zaznamenáno chování návštěvníků vašich webových stránek. Na základě této informace jsou následně vytvořeny reklamní kampaně cílené na zákazníky, kteří již navštívili vaše webové stránky. Takto můžete oslovit zákazníky, kteří mají zájem o váš produkt nebo službu, ale z různých důvodů nenakoupili. Retargetování využívá stopy, které návštěvníci zanechávají na vašich webových stránkách – prohlížení produktů, přidání do košíku, objednávání nebo dokonce i odchod ze stránek bez provedené akce.

Jak funguje retargetování Google Ads

Retargetování Google Ads funguje tak, že při vašem prvním návštěvě webových stránek jsou vám pomocí tzv. „cookie“ načteny do vašeho prohlížeče. Díky těmto cookies vám bude následně zobrazována reklama na ostatních stránkách, které navštívíte. Google Ads využívá celou řadu marketingových nástrojů, které umožňují cílit na konkrétní fragmenty trhu, např. geografická poloha, jazyk nebo zájmy.

Jaký je účel retargetování Google Ads

Cílem retargetování Google Ads je oslovit v rámci vaší cílové skupiny zákazníky, kteří o vašem produktu již vědí. Vaše reklamy budou tou správnou volbou pro lidi, kteří navštívili vaše webové stránky, ale z nějakého důvodu neuskutečnili nákup. Pro vaši firmu je tak vhodné, protože účinnější využití reklamy může vést k většímu prodeji a růstu zisků. Retargetování využívá specifického nástroje, který umožňuje ovlivňovat zákazníkovy rozhodovací procesy a nechat vaše zboží nebo služby v mysli zákazníků.

Jakým způsobem můžete použít retargetování Google Ads

Pokud chcete využít retargetování Google Ads, můžete vybrat ze tří základních typů kampaní:

1. Standardní retargetovací kampaň

Toto je nejběžnější typ retargetovací kampaně. Ve chvíli kdy prvně navštívíte webové stránky, Google Ads vytvoří seznam návštěvníků. Tento seznam se následně používá při vytváření reklamní kampaně určené právě jako retargetování.

2. Dynamická kampaně

Tento typ retargetovací kampaně umožňuje využít vložených produktových katalogů, produktových ID a dalších zdrojů k vytvoření dynamické reklamy. Cílem je správně identifikovat, kdyže uživatel navštíví váš web a může být oslovován reklamou na základě toho, co hledá.

3. Kampaň pro volání

Tento typ retargetovací kampaně se nezobrazuje jako standardní reklama. Místo toho je uživateli umožněno okamžitě vás kontaktovat přímo z reklamního banneru. Tento způsob využití reklamy napomáhá zrychlení rozhodování zákazníka, což může vést k vyšší konverzi a prodejů.

Výhody retargetování Google Ads

Retargetování Google Ads má spoustu výhod. Nejdůležitější z nich je následující:

1. Oslovite návštěvníky, kteří již mají zájem

Retargetování umožňuje oslovovat lidi, kteří se již projevili zájmem o váš produkt nebo službu. Tento druh oslovování může být mnohem efektivnější, než když oslovujete lidi, kteří se s vaším produktem dosud nesetkali.

2. Zvyšte své konverze

Vyšší misi prodejů je tou nejdůležitější výhodou retargetování. Zákazníci, kteří byli oslovováni retargetovacími reklamami, mají větší pravděpodobnost, že se vrátí na vaše stránky a dokončí nákup.

3. Můžete oslovit méně aktivní zákazníky

Někteří zákazníci se obrátí na vaše stránky několikrát předtím, než provedou nákup. Retargetovací reklamy, které oslovují tyto méně aktivní zákazníky, mohou výrazně zlepšit výsledky kampaně.

4. Nízké náklady na propagaci

Cílené reklamy nakopnou prodeje a zvyšují konverze. To znamená, že jakmile začnete retargetovat své zákazníky, bude pravděpodobně méně nutné strávit peníze na jiné formy propagace.

Závěr

Použití retargetování Google Ads by mělo být bráno v úvahu jako součást vaší digitální strategie. Retargetování umožňuje oslovit zákazníky, kteří již nějakým způsobem projevili zájem o vaše produkty nebo služby. Efektivní využití retargetování vedlo k zvyšování konverzí, snížení nákladů na propagace a posílení přítomnosti vaší značky na internetu. Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak retargetování Google Ads použít, obraťte se na svého digitálního specialistu nebo na profesionální marketingovou agenturu.

Často Kladené Otázky

### Jak funguje retargetování Google Ads?

Retargetování Google Ads vyžaduje instalaci kódu remarketingu na vaši webovou stránku. Poté, když návštěvníci navštíví vaše stránky, cookie jsou uložena do jejich prohlížeče. Tento kód pomáhá Google vybírat maximálně relevantní reklamní výsledky, které byly vytvořeny pro tyto návštěvníky.

### Jaký je potenciální výsledek retargetování Google Ads?

Retargetování Google Ads způsobuje, že vaše reklamy jsou zobrazeny lidem, kteří už se na vaší webové stránce objevili, takže mají pravděpodobněji větší zájem o vaše produkty nebo služby. To znamená, že zákazníci budou mít lepší přehled o vašech výrobcích a případně nákup uskuteční. Retargetování Google Ads může vést k vyššímu počtu konverzí, většímu zájmu o vaše webové stránky, a také k většímu povědomí o vaší značce.

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *